پانل آکوستیک پنل کناف

پانل های گچی آکوستیک

پانل آکوستیک پنل کناف

پانل آکوستیک پنل کناف در محیط زیست و محیط کار، آلاینده‌هایی وجود دارند که می‌توانند آسایش و سلامت و حتی ایمنی افراد را به‌ خطر بیندازند. این آلاینده ها می‌توانند در هوا، زمین و آب باشند. آلاینده‌های هوا از نوع فیزیکی و شیمیایی هستند. از آلودگی صوتی می‌توان به عنوان یکی از آلاینده‌های فیزیکی یاد کرد.
امواج صوتی جزء لاینفک زندگی انسان و سایر جانداران است اما همه امواج صوتی مفید نیستند.

امواجی که ناخواسته، ناخوشایند و قابلیت آسیب‌رسانی داشته باشند نوفه نام دارند. در اکثر پروژه‌ها طراحی آکوستیکی محیط از نظر ایجاد آرامش و آسایش از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد چرا که مواجهه با آلودگی صدا می‌تواند علاوه بر ایجاد احساس عدم آسایش، کارایی ذهنی را نیز تحت تاثیر قرار دهد. طراحی و تنظیم صدای محیط با استفاده از پنل‌های آکوستیک کی‌پلاس در ساختارهای سقف کاذب و دیوارهای پوششی امکان‌پذیر می‌باشد.

سوراخ‌‌های موجود در این پنل‌ها باعث به وجود آمدن خاصیت جذب صوت بالا در آن ها می‌شود. بر همین اساس، میزان انتشار صدا در محیط توسط این نوع پنل قابل کنترل بوده و کیفیت آکوستيکي محيط افزايش پيدا مي‌کند و مکالمه در محيط قابل فهم‌تر ميشود.
علاوه بر جذب بالاي امواج صوتي و افزايش قابليت آکوستيک در فضا، اين پنل‌ها با طرحهاي متنوع و قابليت رنگ‌آميزی، ظاهري زيبا و متفاوت را در محيط ايجاد ميکنند.

اکنون مي توانيم با استفاده از پنل های آکوستيک کي پلاس، آلودگي هاي صوتي فضاي کار و زندگي را کاهش داده و محيطي سالم و زيبا براي خود و ديگران فراهم نماييم.امكان تامين سمنت برد و اكوپانل (كناف)و برخي از تايل هاي معدني AMF

پانل آکوستیک پنل کناف

انواع پانل گچی کلینیو cleaneo کناف (کی پلاس پارس)

  • پانل گچی آکوستیک کلینیو رندوم پلاس کناف (کی پلاس پارس)

  • پانل گچی آکوستیک کلینیو استاندارد مربعی کناف (کی پلاس پارس)

  • پانل گچی آکوستیک کلینیو دایره متناوب کناف (کی پلاس پارس)

مشخصات :

  • دارای ضخامت 12.5 میلی متر
  • ابعاد 1188*2376
  • با وزن 8/4 کیلوگرم بر متر مربع
  • با لبه نوع UFF

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *